Tarkus

Tarkus
  • Lid sinds 07/05/2008
  • Aantal recensies : 863
gepubliceerd op 27 juli 2014
Vind dit een prima film, met een goede Sandra Bullock, eens in een andere rol dan een komische. Ook de andere leden van de cast doen het puik, en vooral de jonge Ryan Gosling valt op, maar hij heeft ondertussen al bewezen wat in zijn mars te hebben. Het verhaal is ook niet slecht in deze prent, is geen topper, maar heb zeker geen spijt van de 2 uur die ik aan deze film heb besteed.

gepubliceerd op 25 juli 2014
Goed gemaakte SF film, vooral de beelden dan. Het verhaal is wat minder, maar het is hoe je het bekijkt. Denk dat de film eerder een jeugdfilm is dan een volwaardige speelfilm. Is eens leuk om te bekijken, maar had er meer van verwacht, vooral met de aanwezigheid van Harrison Ford en Ben Kingsley.

gepubliceerd op 25 juli 2014
Pracht van een film is dit. Uitstekend verhaal, op een weergaloze manier gebracht door de beide hoofdrolspelers Sean Connery en zijn veel jongere tegenspeler Rob Brown. Het samenspel tussen beiden, ondanks het leeftijdsverschil van meer dan 50 jaar, is ongelooflijk goed. Ik heb echt genoten van deze prent die op het einde wel heel emotioneel wordt. Een aanrader deze film, zonder twijfel.

gepubliceerd op 24 juli 2014
Na het herbekijken van de eerste ook deze nogmaals bekeken. Blijf erbij dat de eerste beter is, maar ook deze is dus best goed. Commentaar 2010: Het eerste deel was beter, dat staat buiten kijf. Maar dit deel is zeker niet slecht, ik heb me er niet mee verveeld, integendeel. Best spannend allemaal, maar vooral lekker bloederig... Glimlach U bent gewaarschuwd.. niet voor gevoelige zielen.

gepubliceerd op 24 juli 2014
Ook deze prent eens opnieuw bekeken. Lekker filmpje blijft het wel.. op smaak gebracht met liters bloed.. Commentaar 2006: Het duurde even eer het echt op gang komt, maar eens het gebeurt is de film wel best spannend en schrikwekkend. Het gaat er in het laatste half uur van de film wel echt bloederig aan toe. Maar wat het verongelukte dochtertje uit het begin van de film tussen de scenes in de grotten komt doen is me een raadsel. Dat de moeder haar verongelukte man iets heeft gehad met een van de vriendinnen is duidelijk, en dat ze hier op een bloederige manier kan wraak nemen lijkt haar goed uit te komen. Al bij al een goede film om eens goed bij te huiveren.

Inschrijven voor de nieuwsbrief