Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Sinbad

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Tim Johnson met Brad Pitt, Catherine Zeta-Jones, Michelle Pfeiffer, Joseph Fiennes

Aantal berichten: 10 - 10 stemmen - Gemiddelde: 78%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door Samuel, gepost op 01/01/2006 - quotering: 8/10 -
Ondanks het ontbreken van een Engelstalgige versie, was de animatie toch indrukwekkend en het verhaal bij momenten zeer hilarisch. De moeite om te zien en zeker beter dan het zoveelste Disney vehikel Brother Bear.
gezien door Eva G, gepost op 07/03/2004 - quotering: 8/10 -
sinbad is zeer mooi gedaan fantastische(stemmen)cast,mooie tekeningen ontroering en grappig maar toch eent tikkeltje keinderachtig voor mij
gezien door Timpie, gepost op 16/11/2003 - quotering: 10/10 -
Zeer goed .. geweldige tekeningen, maar spijtig niet te zien met de originele cast ... engels zullen we bedoelen. Enfin, m'n beide kids (7 en 8) spelen hem nog na ... en 't is al 2 maanden geleden dat ze hem gezien hebben. Neen ... een van de betere tekenfilms ... na Monsters natuurlijk
gezien door julia, gepost op 15/11/2003 - quotering: 10/10 -
Leuke jeugdfilm. En spannende verhaal.
gezien door VDB Griet, gepost op 26/09/2003 - quotering: 10/10 -
Alhoewel de film niets te maken heeft met wat Sinbad écht mee maakt in de verhalen van '1000 en 1 nacht' vind ik hem zeer mooi en indrukwekkend. Prachtige tekeningen ook. Bvb de scène met de sirenes is ongelooflijk. Soms denk je zelfs dat je de dingen kan aanraken, zo 'echt' is het getekend. De moeite waard, hoor!
gezien door stijn, gepost op 10/08/2003 - quotering: 10/10 -
Ik vind het ook spijtig dat het in het Nederlands is. Ze hebben nergens de Engelse versie met de stemmen van BRAD PITT, CATHERINE ZETA-JONES en MICHELLE PFEIFFER! Welke kl**tzak heeft dat gearrangeerd, zo verliest em toch volk???
gezien door Tineken, gepost op 06/08/2003 - quotering: 8/10 -
ik vond dienen wel tof... mijn broertje (9 jaar) vond het prachtig, en mijn zus (21 jaar) vond hem fantastisch... ik vond hem zelf ook helemaal nie slecht, maar die eikels van kinepolis brussel speelden hem niet in het engels, en ik wou hem zien voor de engelse vertolkingen....
gezien door wie?, gepost op 15/07/2003 - quotering: 2/10 -
Een waardeloze verfilming van popeye
gezien door LDC/NEO, 54 jaar, gepost op 09/07/2003 - quotering: 10/10 -
Alwéér een juweeltje van een anime-cgi-animatiefilm. Spetterende aktie, leuke dialogen, prachtige beelden...kortom deze leuke zeerover§ Co. mogen er méér dan zijn--(die grafiek, die muziek, die dubbing...enz...)Sprookje uit 1000000001 nacht..........NEO
gezien door gaat je niets aan, gepost op 30/06/2003 - quotering: 2/10 -
commerciële prul is da!

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2009 Ipm sa - Contact