Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Guesthouse paradiso

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Adrian Edmonson met Rik Mayall, Adrian Edmonson, Vincent Cassel, Hélène Mahieu

Aantal berichten: 4 - 4 stemmen Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door jj k, gepost op 01/12/2005 - quotering: 10/10 -
zeer goed. geweldig
gezien door Diogenes, gepost op 27/01/2000 - quotering: 4/10 -
Er zijn geen zekerheden meer, moest ik na het aanschouwen van het rampzalige 'Guesthouse Paradiso' noodgedwongen vaststellen. Nochtans reken ik mezelf tot de kleine schare van hardcore 'Bottom'- en 'The Young Ones'-adepten; hetgeen Rik Mayall en Adrian Edmondson op het kleine scherm brachten was ronduit geniaal, laat daar geen twijfel over bestaan. Spijtig genoeg slagen beide heren er niet in een anderhalf uur te boeien met hun uiterst platte humor. Er zijn enkele uitstekende grappen, dat wel, maar het geheel heeft alle moeite zich staande te houden.
gezien door koen vanopstal, gepost op 17/01/2000 - quotering: 8/10 -
de film op zich was niet slecht, in het begin was hij zelfs geweldig grappig maar tegen het einde van de film begon het langdradig te worden. Deze film had beter geweest als hij maar 1uur had geduurd. Dus tot slot de serie was beter
gezien door liesbet verstraelen, gepost op 10/01/2000 - quotering: 2/10 -
belachelijk slechte film, naar zo'n film kijken doe ik mijn ergste vijanden nog niet aan

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2009 Ipm sa - Contact