| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
  |
| |
|
|
|
|
 |
|
gezien door maxim borglevens, gepost op 09/04/2000 - quotering: 10/10 -  |
|
voor mij was die film het einde zo grappig ik heb er niets slechts over te zeggen . |
|
 |
|
gezien door boeboe, gepost op 07/03/2000 - quotering: 2/10 -  |
|
Nog nooit weggelopen uit een filmzaal, toen wel. Gewoon rotslecht en uitermate irritant. Na tien minuten naar buiten gevlucht, je zou nog geld moeten toekrijgen om daar naar te gaan zien. |
|
 |
|
gezien door Tommy, gepost op 03/02/2000 - quotering: 4/10 -  |
|
Als 23-jarige jongen heb ik behoefte aan een film waarmee ik de hele tijd kan lachen. Ik heb tijdens Blue Streak 1 of 2 keer moeten lachen en nog niet hard ook ! Het was vaak flauw en een afgezaagd verhaal. Misschien goed om op TV te zien als er niets anders op is of voor mensen die de drempel héél erg laag leggen ! |
|
 |
|
gezien door W.V.L., gepost op 21/01/2000 - quotering: 10/10 -  |
|
Deze film is echt de moeite om te gaan bekijken De film zit vol met grappige scènes Je moet die gewoon gezien hebben, zoniet ben je een ZEURPIET!!!!!! |
|
 |
|
gezien door fredje, gepost op 18/01/2000 - quotering: 2/10 -  |
|
ik ben der met mijne filip naar gaan zien, en vond het een zeer slechte film!!! dan nog liever een film over mijn schoonbroer zijn hondjes! |
|
 |
|
gezien door Koning Arnoud, gepost op 05/01/2000 - quotering: 2/10 -  |
|
Slecht, saai en absoluut niet grappig. Deze film is meer iets voor video en dan nog vraag ik me af of ik er geld voor over zou hebben. Het verhaal is voor de hand liggend en de grappen erg flauw. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
|