|
1
-
2
-
3
-
4
-
5
|
|
 |
|
gezien door CuoreGR, 29 jaar, gepost op 12/05/2008 - quotering: 9/10 -  |
|
Een fenomenaal mooie film, deze. Carrey bewijst dat zijn ernstige rollen ook zijn beste zijn, Winslet is weer haar schitterende zelve, en de wisselwerking tussen deze twee en het uitstekende scenario maakt dit een topper van jewelste. Vast voer voor filmtops aller tijden... |
|
 |
|
gezien door Sliek, 33 jaar, gepost op 26/12/2007 - quotering: 9/10 -  |
|
Zeer diepgaande film en sterke acteerprestaties van Jim Carey, enkel een aanrader voor volwassenen. |
|
 |
|
gezien door maartenvm, 23 jaar, gepost op 03/04/2007 - quotering: 5/10 -  |
|
Beetje grauwe en eigenaardige film. Wel goed geacteerd en diepgaand maar toch niet onmiddelijk aan mij besteed. |
|
 |
|
gezien door Verpraet Andries, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Nice!! Tip voor diegenen die nog twijfelen: ga met uw partner, een ex partner waar je nog een boon voor hebt, of iemand waar je het echt mee meent... Na de film heeft u stof genoeg om emotioneel wat dieper te gaan, de rest hangt van u af...!!! De eerste drie kwartier moet je uitzitten, ondanks dat ze me matig boeiden, de rest is als een splinterbom. Voor diegenen die de zaal verlieten (en het waren er wat die waarschijnlijk op Jim Carey zijn afgekomen): hahahahahaha! LOSERS!!! Blijf maar oppervlakkig verder leven, ooit moet je toch eens aan introspectie doen hoor... we're all living in Amerika!! |
|
 |
|
gezien door Patrick Poels, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
Op een enkele scene na een vreselijk saai en onbegrijpbaar verhaal. Pure flauwekul en dus zonde van de tijd. |
|
 |
|
gezien door Sofie uit gent, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Ik vond dit een schitterende film. Ik heb er echt van genoten, van de eerste tot de laatste seconde... Knap werk van Jim Carry en Kate Winslet. |
|
 |
|
gezien door Bieke, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
Met een groep van 14 toevallig gaan zien...awel de ene helft lag te slapen, de andere helft had moeite om hun ogen open te houden en hoopten op beter. Der zijn véééééél betere films!!! Niet zien dus... |
|
 |
|
gezien door Kim DW, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Een film met een moraal - "Everybody's gotta learn sometimes" - waar je helemaal niet goed van wordt... Eerst op het Filmfestival in Gent gezien en een week later opnieuw naar de cinema. Mijn favoriet van de laatste jaren! |
|
 |
|
gezien door Jan, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Ik had al veel goede dingen gehoord over deze film, en na het zien ervan kan ik ze allemaal onderschrijven. Een mooie film met zeer herkenbare dingen over herinneringen en liefde. Ik begrijp niet goed waarom iedereen het heeft over een ingewikkelde film. Ja oké de scenes zijn niet gewoon chronologisch maar mij heeft het niet gestoord. Ik vond de scenes perfect logisch geplaatst. Eén tip is kijk naar de haarkleur van het meisje om te weten waar je bent in de tijd. Deze film maakt me nog meer fan van Jim Carey (truman show, man on the moon waren ook geweldig goed gedaan) en van Kaufman (being john malkovic) die verder gaat in zijn mixen van realiteit en droom zonder de draad te verliezen. Voor mij één van de beste films van het jaar.. |
|
 |
|
gezien door Bad Company, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Had zeer veel verwachtingen, en dit is 1 van die prenten die het allemaal kon inlossen... tegen alle verwachtingen in ;-) Zegt genoeg. |
|