Laatste recensies Rss

gepubliceerd op 27 november 2014  over Platoon
Opnieuw bekeken, en heb weinig of niets toe te voegen aan mijn eerste commentaar. Het geluid dat op de DVD staat is afschuwelijk slecht, nog maar eens op drukken, het is de film niet waardig! Commentaar 2007: Goede, zij het in het begin vooral, wat langdradige oorlogsfilm van Oliver Stone. Het is niet zijn enige Vietnam-film en zeker ook niet z'n beste, maar de film toont duidelijk de waanzin van de oorlog zoals Stone hem waarschijnlijk zelf heeft meegemaakt. Pirma rollen van Tom Berenger, Willem Dafoe en Charlie Sheen. Let ook op de bijna onherkenbare Johnny Depp en ook de zeer kleine rol van Oliver Stone zelf. Helaas is de soundtrack, die in deze versie werd geremasterd naar 5.1, niet veel soeps, men zou ene voorbeeld kunnen nemen aan de wel perfecte sound van 'Apocalypse Now'. De actiescenes komen zeker niet tot hun recht met het armzalige geluid bij deze film.

gepubliceerd op 26 november 2014  over Perfect Stranger
2de al dat ik deze film zie, en nog steeds vind ik hem niet bijster goed. Heb van de mensen uit deze cast al veel betere dingen gezien. Commentaar 2007: Het gaat de laatste tijd niet zo goed met Halle Berry, en deze film is daar weer een bijdrage van. De film valt me dik tegen, zeker de acteerprestatie van Berry is zeer zwak. Bruce Willis is ook niet in zijn gewone doen, maar dit is natuurlijk geen actiefilm, en dus waarschijnlijk ook niet echt zijn ding. Ook het scenario is niet bijzonder, en de flash-backs die er zomaar tussen worden gegooid maken het geheel er niet duidelijker op. Toch is de film het bekijken waard, al was het alleen maar om het verrassende slot, dat je zeker niet zal verwachten, en alleen daarvoor geef ik nog 2,5 sterren.

gepubliceerd op 26 november 2014  over Axel Nort aflevering 11 tot 15
AXEL NORT is een van mijn favoriete jeugdseries die ik regelmatig herbekijk gezien het uitstekend gehalte van de acteurs en actrices die er in voorkomen.Velen van hen zijn intussen overleden en daarom is deze serie een kostbaar aandenken aan al die mensen die ons zoveel uren van kijkgenot hebben bezorgd.Een 'must see' voor iedereen die de Vlaamse feuilletons van destijds weet te waarderen.......W.S.

gepubliceerd op 26 november 2014  over Meet Joe Black
Mooie film is het wel met puike vertolkingen. Anthony Hopkins is als gewoonlijk steengoed, hij was de reden waarom ik de film heb bekeken, maar ook de andere leden van de cast laten zich niet onbetuigd. Maar 3 uur is wel een hele tijd, en een beetje te lang voor dit verhaal, dat niet altijd even boeiend is.

De actiefste users van het moment

92 recensies
19 recensies